UrusNiaga Small Medium Enterprise adalah Sistem Pengurusan Perniagaan yang membantu anda untuk mengurus jualan, pembelian, produk, barang dalam stok, akaunting mudah, pekerja dan pelanggan dengan mudah, dan tersusun.
Terokai Demo Langsung Daftar akaun baharu
Dokumen jualan boleh dihasilkan dan diurus dengan cepat dan mudah, bermula dari Pesanan Jualan, Sebut Harga, Invois, Resit Bayaran dan Pesanan Penghantaran. Segala-galanya diatur dengan teratur dan kemas.
Sama ada anda mempunyai produk fizikal, digital atau perkhidmatan, anda boleh menguruskan maklumat produk dengan mudah, imej, harga dan boleh disusun mengikut kumpulan.
Tidak ada isu jika anda mempunyai lebih daripada satu syarikat atau entiti perniagaan. Boleh digunakan untuk pelbagai syarikat yang boleh dipisahkan setiap perniagaan dalam satu akaun.
Boleh diakses oleh berbilang pengguna pada masa yang sama, bagi menjalankan operasi jualan atau mengurus tugas yang lain bergantung kepada peranan yang diberikan. Peranan pengguna boleh dibuat secara dinamik dan ditentukan berdasarkan keperluan anda.
Menguruskan cuti pekerja dengan menyediakan bilangan hari yang layak untuk di mohon dan menerima atau menolak permohonan cuti.
Hantar sebarang e-mel melalui sistem, sama ada menghantar invois, sebut harga atau mesej kepada pelanggan menggunakan domain e-mel pilihan anda.
Pesanan Pembelian boleh dikeluarkan kepada pembekal apabila anda ingin membeli bekalan, perkhidmatan atau barangan. Kesemua pembelian boleh dieksport ke perbelanjaan dengan mudah.
Setiap produk boleh ditetapkan untuk diuruskan oleh Pengurusan Stok. Anda boleh menambah dan memantau kuantiti stok, mewujudkan kod bar atau menentukan SKU pilihan anda.
Sama ada pelanggan adalah syarikat atau individu. Data penting boleh disimpan seperti nama, imej, tarikh lahir, telefon, e-mel dan alamat surat menyurat bagi tujuan jualan dan promosi.
Menguruskan maklumat pekerja anda seperti data peribadi, tarikh pengambilan bekerja dan maklumat lain yang boleh ditambah secara dinamik bergantung kepada keperluan anda.
Direka sebagai kegunaan umum yang boleh memenuhi jenis perniagaan seperti restoran, runcit atau jualan tunai bergantung kepada keperluan anda. Dengan menggunakan pencetak thermal dan laci tunai terpilih, anda boleh mengendalikan kedai anda di mana-mana sahaja.
Menyediakan pelaporan komprehensif untuk Jualan, Pembayaran, Stok, Produk, Pembelian, Perbelanjaan, Ringkasan Cukai GST, Keuntungan dan Kerugian, Akaun Luput dan Penyata Pelanggan
Anda boleh menyimpan semua perbelanjaan anda dengan memuat naik imej resit atau mengimport rekod dari modul lain dengan hanya satu klik.
Harga produk boleh ditetapkan lebih daripada satu bergantung pada keperluan anda. Sangat membantu apabila anda perlu memberi harga yang berbeza untuk pelanggan atau kumpulan pelanggan yang berlainan.
Sama seperti pelanggan, pembekal boleh ditakrifkan sebagai vendor, syarikat, orang atau entiti yang dikategorikan sebagai pembekal.
Menguruskan gaji pekerja dan upah pekerja anda, sumbangan dan keperluan lain yang berkaitan dengan peraturan majikan. Jana penyata gaji pekerja yang boleh dimuat turun atau di e-mel secara terus kemudian.
Anda boleh mengubah reka bentuk dokumen jualan dengan mempunyai sedikit pengetahuan tentang skrip web dan membuat kandungan yang telah ditetapkan seperti e-mel dan lain-lain yang berkaitan.
Dilengkapi dengan ciri-ciri tambahan seperti Invois Berulang, Mata Wang Pelbagai, modul Cukai seperti GST, Pengesanan Pos, Tandatangan Digital, Cop Digital Syarikat, Pengirim SMTP, Medan tersuai, Backup / Restore dan Log aktiviti